Kennismaken met: Charlotte van Langevelde (kandidaat nr. 5)

Charlotte van Langevelde (2) - NTP07891-Enhanced.jpg
cu+limburg+logo+2.png
Door ChristenUnie Limburg op 31 januari 2022 om 19:30

Kennismaken met: Charlotte van Langevelde (kandidaat nr. 5)

Charlotte van Langevelde (32) kwam in 2008 vanuit Zeeland naar Limburg afgereisd en woont nu alweer 4 jaar met veel plezier in de Heeg. Ze is werkzaam in de kinderopvang en is jeugdleider in de kerk, haar hart klopt voor de jongste burger.

Ze ziet dat nog altijd te veel kinderen een valse start door maken, omdat er geen geld is voor muziekles, een paar voetbalschoenen of voor gezonde voeding. Ze hoopt dan ook dat we in de komende raadsperiode aan de hand van een preventieve en integrale aanpak gezinsarmoede substantiël kunnen terugdringen. Daarnaast pleit ze voor extra financiering voor interventies op het gebied van een (on)gezonde leefstijl in de kindertijd.

Charlotte zet zich in voor de ChristenUnie omdat ze wil opkomen en zorg dragen voor de kwetsbaren in de maatschappij. Voor kinderen die opgroeien in armoede, maar ook voor eenzame ouderen, voor vluchtelingen zonder onderdak.. Voor al die mensen die een duwtje in de rug nodig hebben om volwaardig mee te kunnen doen in onze maatschappij.

Labels: , ,