Kennismaken met: Astrid Feddes (kandidaat nr. 10)

CU Astrid2.png
cu+limburg+logo+2.png
Door ChristenUnie Limburg op 8 februari 2022 om 19:30

Kennismaken met: Astrid Feddes (kandidaat nr. 10)

Astrid Feddes (1966) is getrouwd met Jaap en samen hebben ze twee dochters en een zoon. Geboren en getogen in Friesland, woonden ze met hun gezin in Zweden, China en Canada en sinds 2005 in het prachtige Amby, Maastricht. Astrid spreekt regelmatig in kerken, op Bijbelscholen en op conferenties in binnen- en buitenland. Ze is oprichter van Destined to Reign, een stichting die gelovigen toerust en activeert in het koninkrijk van God.

Tevens is ze (mede)oprichter van de Credo Foundation en Credohuizen waar dak- en thuisloze jongeren een warm t(huis) wordt geboden waar ze kunnen groeien in hun identiteit, bekwaamheid en zelfstandigheid in een liefdevolle omgeving. In 2018 verscheen haar eerste boek Welkom aan boord – op weg naar je bestemming.

Astrid is gepassioneerd om mens en maatschappij tot bloei te brengen en met de ChristenUnie geloof een stem te geven. Zij heeft visie voor een samenleving waar mensen oog hebben voor elkaar. Waar bedrijven groeien en nieuwe uitvindingen en ideeën ontstaan. Waar kinderen en jongeren in een veilige omgeving kunnen opgroeien en de ruimte krijgen om zich te ontwikkelen. Waar recht en gerechtigheid  zegevieren. Hoe gaaf is het als iedereen in zijn bestemming wandelt en doet waar hij of zij goed in is. Ieder persoon is kostbaar en waardevol en heeft gaven en talenten gekregen om van betekenis te zijn, ook in onze mooie en bruisende stad Maastricht.