Campagnefoto’s en onze campagne-bakfiets

Michiel Boer (3) - NTP08095-Enhanced.jpg
Door Michiel Boer op 13 december 2021 om 20:30

Campagnefoto’s en onze campagne-bakfiets

Afgelopen zaterdag, 11 december 2021, zijn de eerste officiële campagnefoto’s van ChristenUnie Maastricht gemaakt. Niet alleen heeft fotograaf Nilo Gijsbertha groepsfoto’s en individuele foto’s gemaakt, maar ook onze enige echte campagne-bakfiets heeft haar debuut gemaakt. Ingeborg Dijkstra en Patrick Bormans hebben na afloop van de fotoshoot dan ook van deze gelegenheid gebruik gemaakt om op een drietal werkbezoeken te gaan in de mooie wijk Wyck.

Rond een uur of 13:00 hebben de kandidaten op nummer 1, 2, 4, 5 en 7 zich verzameld bij boekhandel Dominicanen, om samen met fotograaf Nilo Gijsbertha op pad te gaan. Onze kandidaten op nummer 3 en 6, te weten Leonie Frissen en Johan van Groningen, waren helaas wegens omstandigheden niet in de gelegenheid om aanwezig te zijn. Van hen zal op een later moment foto’s worden gemaakt.

Met nog een kleine regenbui, heeft het gezelschap de eerste foto’s gemaakt in het overdekte gedeelte van winkelcentrum Entre Deux. Kort daarna hebben Ingeborg Dijkstra-Verbeek, Lotte de Haan-Bouma, Michiel Boer, Charlotte van Langevelde en Patrick Bormans allen de aanwijzingen van Nilo opgevolgd, waardoor eenieder foto’s heeft waarop de kandidaten herkend kunnen worden zoals ze zijn. Allen met een eigen karakter en precies zoals ze zijn als u ze een keer tegenkomt. Allen zoals ze onze mooie stad hopen te vertegenwoordigen, indien de kiezer hen dat toevertrouwt.

Over de werkbezoeken van Ingeborg en Patrick volgt later deze week nog een persoonlijke blog van Ingeborg Dijkstra. Zij zal meer vertellen over de bedrijven die bezocht zijn en de ondernemers achter die bedrijven. De kennismaking met onze campagne-bakfiets zullen wij echter niet van u onthouden, deze staat bovenaan deze blog afgedrukt. Mocht u ons een keer tegenkomen op onze bakfiets, dan bent u van harte uitgenodigd om ons aan te spreken en onder het genot van een kopje koffie of thee te vertellen wat u vindt dat wij in een raadsperiode moeten aanpakken en dan horen we graag wat u bezighoudt. Hopelijk tot gauw!